
Paname
Paname – vietinių gyventojų slapyvardis Paryžiui. Prekinis ženklas – eklektiškojo metropolio portretas, nutapytas akinių rėmais.Įkurtas 2013 m., kiekvienas Paname dizainas semiasi įkvėpimo iš legendinių Paryžiaus vietų, todėl rėmelių pavadinimuose dažnai koduojami žymių metro stotelių pavadinimai. Įkurtas trijų šiame mieste augusių draugų, jis sujungia tarpdisciplininius jų talentus ir taip gimsta šis artistiškas, ekspresyvus, tačiau visuomet modernus prekės ženklas.

Roundten
2016 m. gimęs prekinis ženklas Roundten orientuotas į naujausias technologijas dievinančius miesto žmones. Čia harmonijoje susijungia našumas ir dizainas. Dažnai futuristinis stilius ir naujausi technologiniai procesai gamyboje nestebina, nes vienas įkūrėjų turi daugiametės patirties automobilių pramonėje, o kitas – augęs šeimoje, kurioje karta iš kartos dirbama su plieno elementais traukiniams ir aviacijos industrijai. Įkūrėjai sujungė savo talentus, unikalias patirtis ir išmoktus procesus pritaikė kurdami Roundten.

Catherine de’ Medici
Catherine de’ Medici – tikras prabangos ženklas. Kiekvienas rėmelis – išskirtinis, pagamintas naudojant novatoriškas konstrukcijas ir tik geriausias medžiagas. Rezultatą matote patys – modernūs akiniai moterims, kurie kalba apie šiuolaikišką ir nepretenzingą prabangą.Kiekvienas rėmelis kruopščiai gaminamas Italijoje.
Procese susilieja unikalios technologijos ir žmogiškasis prisilietimas. Konceptualumas įprasmintas ir rėmeliuose – įmantrus, susuktas titano rėmas yra Catherine de’ Medici kolekcijų braižas. Kiekvieną jų nepriekaištingai užbaigia 18-24 karatų rožinio, geltono ar balto aukso lęšiai.

Charlie Max
Charlie Max šaknys – Milane. 2014 m. gimęs prekinis ženklas turi itin aiškų identitetą. Sukurtas žmonėms, kurie nepasiduoda kasdieniam konformizmui, Charlie Max kviečia eksperimentuoti, o ne eiti nustatytu keliu. Kiekviena naujo produkto idėja Charlie Max dizaino skyriuje galutiniu produktu virsta per italų komandinį darbą – kruopščiai atrenkant medžiagas, kontroliuojant jų kokybę ir per precizišką gamybos ciklą, kuris kartais siekia net 52 skirtingus etapus. Šio prekinio ženklo ryšys su menu – gilus. Kiekvienas dėkliukas kurtas žinomų menininkų, nes kiekvienas klientas nusipelnė turėti nuosavą šedevrą.

SO – YA
Soya kuria savo unikalų estetinį idealą. Per pastaruosius 18 metų kūrybos direktorius Matteo Pontello dirbu su didžiausiais žaidėjais akinių rinkoje.
Jo curriculum vitae tokie vardai, kaip Celine, Fendi, Kenzo ir Loewe. 2015 m. jis įgyvendino ilgametę svajonę ir įkūrė savo prekės ženklą „SO–YA”.
Tai – tarsi Matteo kūrybinio kelio apogėjus, apibendrinantis visą jo kelionę. Jis siekia sukurti dizaino idealą, taikydamas inovatyvų požiūrį ir ieškodamas bendraties tarp geometrijos ir estetikos. Neatsitiktinai logotipe naudojamas trikampis, sujungiantis du žodžius, kurie reprezentuoja idėjų atsiradimą ir jų transliavimą plačiajai visuomenei.

Giorgio Nannini
Giorgio Nanini, daugiau, nei istorija – tai evoliucija. Prekinis ženklas žavi savo kompleksiškumu, kuris pastebimas kiekvieno rėmelio dizaine.
1954 m., po studijų, Giorgio pradėjo kurti techninius akinius motociklinikams, gludindamas savo talentą. Tai evoliucionavo į ypač aukštos kokybės, patvarius akinius, tinkamus slidinėjimui ir buriavimui. Šiandien Giorgio Nanini optometrijos kalba – itališkasis meistriškumas, kokybė ir nesenstantis dizainas. Elementai, kuriantys istoriją, kurią galite dėvėti kasdien.

ZEUS + DIONE
Graikiški mados namai ir jų sukurta estetika – neatsiejami nuo tėvynės istorijos. Šis prekės ženklas kuria akinius, įkvėptus šiltai vėjuotų kaimelių, dvasingumo ir harmonijos. Jis greit pakerėjo mados mylėtojus ir neseniai buvo pastebėtas net keliuose „Emily in Paris” antrojo sezono epizoduose.

DADA
Dada stilius išreikštas per judesį. Dada ieško išskirtinumo per formą, spalvą ir laisvamanišką pasaulėžiūrą. Šio ženklo tikslas – įkvėpti naujoms stiliaus paieškoms ir laužyti taisykles. Visai kaip meninis judėjimas, žinomas Dadaizmo vardu.

CATUMA
Itališkasis Catuma – elegancijos ir kokybės korifėjuje. Visuomet subtiliai puošnūs ir maksimaliai išjaustų formų, Catuma ne tik papildo įvaizdį, bet ir pagiria kiekvieno dėvinčiojo veido bruožus.
Akinių rėmai
Paname

Paname – vietinių gyventojų slapyvardis Paryžiui. Prekinis ženklas – eklektiškojo metropolio portretas, nutapytas akinių rėmais.
Įkurtas 2013 m., kiekvienas Paname dizainas semiasi įkvėpimo iš legendinių Paryžiaus vietų, todėl rėmelių pavadinimuose dažnai koduojami žymių metro stotelių pavadinimai. Įkurtas trijų šiame mieste augusių draugų, jis sujungia tarpdisciplininius jų talentus ir taip gimsta šis artistiškas, ekspresyvus, tačiau visuomet modernus prekės ženklas.
Roundten

2016 m. gimęs prekinis ženklas Roundten orientuotas į naujausias technologijas dievinančius miesto žmones. Čia harmonijoje susijungia našumas ir dizainas. Dažnai futuristinis stilius ir naujausi technologiniai procesai gamyboje nestebina, nes vienas įkūrėjų turi daugiametės patirties automobilių pramonėje, o kitas – augęs šeimoje, kurioje karta iš kartos dirbama su plieno elementais traukiniams ir aviacijos industrijai. Įkūrėjai sujungė savo talentus, unikalias patirtis ir išmoktus procesus pritaikė kurdami Roundten.
Chaterine de' Medici

Catherine de’ Medici – tikras prabangos ženklas. Kiekvienas rėmelis – išskirtinis, pagamintas naudojant novatoriškas konstrukcijas ir tik geriausias medžiagas. Rezultatą matote patys – modernūs akiniai moterims, kurie kalba apie šiuolaikišką ir nepretenzingą prabangą.Kiekvienas rėmelis kruopščiai gaminamas Italijoje.
Procese susilieja unikalios technologijos ir žmogiškasis prisilietimas. Konceptualumas įprasmintas ir rėmeliuose – įmantrus, susuktas titano rėmas yra Catherine de’ Medici kolekcijų braižas. Kiekvieną jų nepriekaištingai užbaigia 18-24 karatų rožinio, geltono ar balto aukso lęšiai.
Charlie Max

Charlie Max šaknys – Milane. 2014 m. gimęs prekinis ženklas turi itin aiškų identitetą. Sukurtas žmonėms, kurie nepasiduoda kasdieniam konformizmui, Charlie Max kviečia eksperimentuoti, o ne eiti nustatytu keliu. Kiekviena naujo produkto idėja Charlie Max dizaino skyriuje galutiniu produktu virsta per italų komandinį darbą – kruopščiai atrenkant medžiagas, kontroliuojant jų kokybę ir per precizišką gamybos ciklą, kuris kartais siekia net 52 skirtingus etapus. Šio prekinio ženklo ryšys su menu – gilus. Kiekvienas dėkliukas kurtas žinomų menininkų, nes kiekvienas klientas nusipelnė turėti nuosavą šedevrą.
SO-YA

Soya kuria savo unikalų estetinį idealą. Per pastaruosius 18 metų kūrybos direktorius Matteo Pontello dirbu su didžiausiais žaidėjais akinių rinkoje.
Jo curriculum vitae tokie vardai, kaip Celine, Fendi, Kenzo ir Loewe. 2015 m. jis įgyvendino ilgametę svajonę ir įkūrė savo prekės ženklą „SO–YA”.
Tai – tarsi Matteo kūrybinio kelio apogėjus, apibendrinantis visą jo kelionę. Jis siekia sukurti dizaino idealą, taikydamas inovatyvų požiūrį ir ieškodamas bendraties tarp geometrijos ir estetikos. Neatsitiktinai logotipe naudojamas trikampis, sujungiantis du žodžius, kurie reprezentuoja idėjų atsiradimą ir jų transliavimą plačiajai visuomenei.
Giorgio Nannini

Giorgio Nanini, daugiau, nei istorija – tai evoliucija. Prekinis ženklas žavi savo kompleksiškumu, kuris pastebimas kiekvieno rėmelio dizaine.
1954 m., po studijų, Giorgio pradėjo kurti techninius akinius motociklinikams, gludindamas savo talentą. Tai evoliucionavo į ypač aukštos kokybės, patvarius akinius, tinkamus slidinėjimui ir buriavimui. Šiandien Giorgio Nanini optometrijos kalba – itališkasis meistriškumas, kokybė ir nesenstantis dizainas. Elementai, kuriantys istoriją, kurią galite dėvėti kasdien.
Zeus + Dione

Graikiški mados namai ir jų sukurta estetika – neatsiejami nuo tėvynės istorijos. Šis prekės ženklas kuria akinius, įkvėptus šiltai vėjuotų kaimelių, dvasingumo ir harmonijos. Jis greit pakerėjo mados mylėtojus ir neseniai buvo pastebėtas net keliuose „Emily in Paris” antrojo sezono epizoduose.
DADA

Dada stilius išreikštas per judesį. Dada ieško išskirtinumo per formą, spalvą ir laisvamanišką pasaulėžiūrą. Šio ženklo tikslas – įkvėpti naujoms stiliaus paieškoms ir laužyti taisykles. Visai kaip meninis judėjimas, žinomas Dadaizmo vardu.
CATUMA

Itališkasis Catuma – elegancijos ir kokybės korifėjuje. Visuomet subtiliai puošnūs ir maksimaliai išjaustų formų, Catuma ne tik papildo įvaizdį, bet ir pagiria kiekvieno dėvinčiojo veido bruožus.